Obchodné reťazce v minulom roku vynaložili na reklamu nemalé finančné prostriedky

Stratégie priniesli prehľad TOP 100 zadávateľov podľa výdavkov na reklamu v rozhlase v roku 2014. V rebríčku sa objavili aj obchodné reťazce. Pozrite sa, aké finančné prostriedky reťazce vynaložili v uplynulom roku na reklamu.

 

poradie

 

výrobca

výdavky v EUR

6.   

 

Lidl Slovenská republika  

1 073 666

7.   

 

COOP Jednota Slovensko       

1 062 835

8.   

 

Tesco Stores SR         

926 102

9.   

 

Billa Slovensko    

891 167

71.

 

Metro Cash & Carry

249 855

87.

 

Terno Group k. s.

188 714

Partneri

Visegrad Fund UniCredit banka ČSOB banka Slovenský cukrovarnícky spolok Združenie výrobcov liehu a liehovín na Slovensku Agrokomplex-výstavníctvo-Nitra-š.p. Národná sústava povolaní Agropoistenie Združenie pestovateľov obilnín (ZPO) PoľnoInfo - aktuálny pohľad na agrosektor Komoditná burza Bratislava Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum CAC Finance Internetový sprievodca trhom práce